Дипломные работы
1) Тема: Амортизаційна політика на підприємства та оцінка її ефективності:
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АМОРТИЗАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Економічна сутність амортизації та її функції
1.2. Нормативно-правове забезпечення та методи нарахування амортизаційних відрахувань
1.3. Світовий досвід формування амортизаційної політики підприємства
2. АМОРТИЗАЦІЙНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Особливості діяльності та техніко-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз стану, зносу та оновлення основних засобів підприємства
2.3. Аналіз ефективності амортизаційної політики підприємства
3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АМОРТИЗАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Амортизаційна політика як напрямок регулювання інвестиційної діяльності
3.2. Вдосконалення амортизаційної політики підприємства
3.3 Ефективність впровадження шляхів удосконалення амортизаційної політики
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
2) Тема: Цінова політика на світовому аграрному ринку (на прикладі ринку зерна)
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ
1.1. Поняття ціни та фактори впливу на її формування
1.2. Види та структура ціни як основа цінового механізму
1.3. Роль методів ціноутворення при виборі цінової політики
Висновки до розділу І
РОЗДІЛ II. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ЗЕРНА
2.1.Цінові тенденції на світовому ринку зерна
2.2. Формування цінової політика провідними країнами світу при виході на міжнародний ринок зерна
2.3. Україна на світовому ринку зерна: динаміка експорту та механізми ціноутворення
Висновки до розділу ІІ
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНИ НА РИНКУ ЗЕРНА ТА НАПРЯМКИ ЇЇ РЕФОРМУВАННЯ
3.1. Основні проблеми експортно-цінової політики в України
3.2. Напрямки реформування цінової політики
Висновки до розділу ІІІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
3) Тема: Формування маркетингової стратегії підприємства
ВСТУП
РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Маркетингова діяльність: сутність та принципи
1.2 Маркетингові стратегії: види та сутність
1.3 Маркетинговий план як змістовна складова стратегічної маркетингової діяльності
1.4 Маркетинг-мікс
1.5 Основні етапи формування маркетингової стратегії
РОЗДІЛ II ЗАГАЛЬНА ХАРКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «С – ІНЖИНІРИНГ»
2.1 Загальна та фінансово – господарська характеристика підприємства «С-інжиніринг»
2.2 Дослідження особливостей функціонування підприємства «С - інжиніринг»
2.3 Аналіз маркетингового менеджменту та умови формування стратегії маркетингу ТОВ «С – Інжиніринг»
РОЗДІЛ III УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ, ВПРОВАДЖЕННЯ ТА КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ «С-ІНЖИРИНГ»
3.1 Розробка методологічних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової служби на підприємстві
3.2 Маркетингова стратегія ТОВ «С – інжиніринг» в Internet
3.3 Удосконалення формування агентської бази
3.4 Вихід на новий ринок телекомунікацій та стратегії ціноутворення на цьому
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
4) Тема: «Управління ліквідністю та платоспроможністю»
(на прикладі ЗАТ "Київський суднобудiвний-судноремонтний завод")
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства
1.1 Економічна суть ліквідності та платоспроможності підприємства
1.2. Інформаційне забезпечення фінансового менеджменту при управлінні ліквідністю та платоспроможністю
1.3 Методичний інструментарій аналізу і управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства
Розділ 2. Оцінка рівня ліквідності та платоспроможності ЗАТ "Київський суднобудiвний-судноремонтний завод"
2.1 Фінансово – економічна характеристика діяльності заводу
2.2 Аналіз показників ліквідності та платоспроможності товариства
2.3 Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості
2.4 Аналіз показників фінансової стійкості
2.5. Визначення типу та запасу фінансової стійкості
РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення рівня фінансової стійкості на ЗАТ «Київський суднобудiвний-судноремонтний завод»
3.1 Оптимізація дебіторської та кредиторської заборгованості
3.2 Економічна ефективність планування дебіторської заборгованості залежно від обсягу реалізації продукції
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ